לפי סעיף 14 ו- 13 לתקנות בריאות העם , צרכן זכאי לבקש ביצוע בדיקת איכות מים בנכסו ע"י התאגיד בתשלום נוסף בהתאם לדין
הצהרת נגישות:
לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.
לפי סעיף 14 ו- 13 לתקנות בריאות העם , צרכן זכאי לבקש ביצוע בדיקת איכות מים בנכסו ע"י התאגיד בתשלום נוסף בהתאם לדין
מוקד תקלות,
1800-505-106
תושבים יקרים,
במסגרת תהליך שיפור השירותים הניתנים לתושבים נפתחו שתי אפשרויות באתר "אלעין", לתשלום מהיר ונוח עבורכם, אפשרות נוספת הגשת מסמכים למחלקת גביה וצרכנות באמצעות מייל שעודכן חדש באתר "אלעין".
1. לתשלום מהיר ונוח עבורכם:
ניתן לשלם את השוברים באופן מקוון התשלום באמצעות אתר אלעין
בקטגוריית תשלום חשבון מים - "תיק תושב" באמצעות הקישור המצ"ב
https://city4u.co.il/PortalServicesSite/cityPay/880100?SId=17&LAMASID=880100
בכדי לשלם יש לבצע הרשמה: בשדה בחרו "כניסה כמנוי חדש" מגדרים קוד משתמש שהנו ת.ז בעל הנכס של כרטיס המים הגדרת סיסמה משלכם.
ואז ניתן לבצע תשלומים עבור שוברים חדשים ובנוסף להביט/להציץ בהיסטוריית התשלומים ששולמו וטרם שולמו.
* במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו לשלם את החשבון בקטגוריית להלן:
קוד המשלם תמצאו בשובר התשלום תחת הכותרת "מס' חשבון משלם",
את קוד המסלקה תמצאו בתחתית השובר לתשלום תחת הכותרת "מספר מסלקה".
2. הגשת מסמכים:
ניתן להגיש מסמכים עבור מחלקת גביה וצרכנות האמצעות כתובת המייל להלן:
sarhanotgviah@walla.com
לכל נושא או בירור בעניין ההתחברות לאזור האישי באמצעות האתר ניתן להתקשר למספר :04-9568710.
בתיק הלקוח באתר התשלום אפשר לראות אם חשבון שולם כבר או לא
הצהרת נגישות:
לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.