הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

A- A A+

logo el ain 01

12.12.2019
عدم توصيل مياه السطوح لشبكة المجاري

الى زبائن وأهالي قرى اتحاد العين المحترمين ,
أخي المواطن بموجب بند 44 لقانون المجاري في السلطات المحلية (התשכ"ה-1965) يمنع منعاً باتاً توصيل مياه الأمطار والشطف لشبكة الصرف الصحي/المجاري سواءً كان ذلك من سطوح البيوت والمصالح (المزاريب) أو من الساحات .
ان هذا الأمر يسبب ضغط إضافي على مواسير تصريف المجاري مما يؤدي لانسداد الخطوط وفيضانات وبالتالي إحداث أضرار كبيرة للممتلكات ناهيك عن الأضرار الصحية والبيئية.
فعليه نطلب منكم إغلاق وسد كل الفتحات الموصلة بين المزاريب/الساحات وشبكة المجاري وذلك بصورة فورية .

* يجب التنويه بأن عدم الاستجابة لهذا النداء يحملكم المسئولية الكاملة لكافة الاضرار الناتجه , مما يلزمنا اتخاذ كافة الإجراءات القانونية لضمان تنفيذ الأمر بصورة ناهيه حفاظاً على سلامتكم .

نرجوا تفهمكم وتجاوبكم السريع

مع الاحترام ,
قسم الهندسة

על פי התחזיות המעודכנות שבידי רשות המים עונת הגשמים צפויה להיות גשומה מהרגיל וקיים צפי ממשי לשיטפונות ,הצפות ובעיות אחרות.
על כן יש צורך בהפצת מידע לציבור :
א. החזקת מלאי מים בבית – המצב המומלץ החזקת 4 ליטר לנפש כפול שלוש כמספר הנפשות בבית.
ב. בלילות קרים וחשש לקרה להשאיר בבית זרימה חלשה של מים חמים באחד הברזים כפעולה למניעת קפיאת הצנרת.
א. המלצה על הצטיידות במלאי של פקקי קולטי שמש ע"י התושבים.

הודעות דחופות

اعلان لاهالي يانوح جث لكرام

اتحاد العين يعلم اهالي جث عن انقطاع المياه في منطقة الشارع الرئيسي ابتدا من الاحد 11.9.22 حتى 16.9.22 كل يوم من الساعة 00:00 منتصف الليل حتى 05:00 فجرا من اجل اعمال صيانة. شكرا لتفهمكم

קרא עוד

اعلان الى اهالي كفر ياسيف الكرام

اتحاد العين يعلم اهالي كفر ياسيف عن انقطاع المياه في منطقة " المنطقة الصناعية " وذلك يوم الاربعاء 14.9.22 من الساعة 12:00 حتى الساعة 14:00 بعد الظهر من اجل تصليح عطب في انابيب المياه. شكرا لتفهمكم

קרא עוד

הודעות וחדשות

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

קרא עוד.

בדיקת איכות המים

לפי סעיף 14 ו- 13 לתקנות בריאות העם , צרכן זכאי לבקש ביצוע בדיקת איכות מים בנכסו ע"י התאגיד בתשלום נוסף בהתאם לדין

קרא עוד.

החזקת מלאי מים לשתיה בבית

תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין" ממליץ על החזקת מלאי מים לשתיה בבית - המצב המומלץ החזקת 4 ליטר לנפש כפול שלוש כמספר הנפשות בבית.

קרא עוד.

מוקד תקלות, טלפון לתשלום בכרטיסי אשראי  ולבירורים בנוגע לחשבון
1800-505-106

מס. טלפון חינם לפניות הציבור:
1-800-800-850

תשלום חשבון מים - הסבר

תושבים יקרים,
במסגרת תהליך שיפור השירותים הניתנים לתושבים נפתחו שתי אפשרויות באתר "אלעין", לתשלום מהיר ונוח עבורכם, אפשרות נוספת הגשת מסמכים למחלקת גביה וצרכנות באמצעות מייל שעודכן חדש באתר "אלעין".
1. לתשלום מהיר ונוח עבורכם:
ניתן לשלם את השוברים באופן מקוון התשלום באמצעות אתר אלעין
בקטגוריית תשלום חשבון מים - "תיק תושב" באמצעות הקישור המצ"ב
https://city4u.co.il/PortalServicesSite/cityPay/880100?SId=17&LAMASID=880100
בכדי לשלם יש לבצע הרשמה: בשדה בחרו "כניסה כמנוי חדש" מגדרים קוד משתמש שהנו ת.ז בעל הנכס של כרטיס המים הגדרת סיסמה משלכם.
ואז ניתן לבצע תשלומים עבור שוברים חדשים ובנוסף להביט/להציץ בהיסטוריית התשלומים ששולמו וטרם שולמו.
* במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו לשלם את החשבון בקטגוריית להלן:
קוד המשלם תמצאו בשובר התשלום תחת הכותרת "מס' חשבון משלם",
את קוד המסלקה תמצאו בתחתית השובר לתשלום תחת הכותרת "מספר מסלקה".
2. הגשת מסמכים:
ניתן להגיש מסמכים עבור מחלקת גביה וצרכנות האמצעות כתובת המייל להלן:
sarhanotgviah@walla.com
לכל נושא או בירור בעניין ההתחברות לאזור האישי באמצעות האתר ניתן להתקשר למספר :04-9568710.

בתיק הלקוח באתר התשלום אפשר לראות אם חשבון שולם כבר או לא

הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

Go to top