הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

logo el ain 01

הודעות דחופות

תיבת מייל להגשת מכרזים

נפתחה תיבת מייל יעודית להגשת מועמדות למכרז מנכ"ל , וניתן להגיש את טופס המועמדות במייל עד הרביעי באוקטובר.. Mankal@elain.org.il

קרא עוד

اعلان هام لجمهور اتحاد العين

فيروس كورونا المنتشر في العالم يفرض علينا مواجهة تحديات شتى في جميع مجالات الحياة.

קרא עוד

סניף ג'דידה- מכר סגור

תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין"מודיע בזה שסניף ג'דידה-מכר סגור עד להודעה חדשה

קרא עוד

اعلان لاهالي جولس الكرام

بناء على طلب المجلس المحلي جولس, اتحاد العين للمياه يعلم اهالي جولس عن انقطاع المياه بتاريخ 24.9.20 في حارة الحره من الساعة 22:00 وحتى 00:00 منتصف الليل, من اجل اعمال صيانة. شكرا لتفهمكم

קרא עוד

اعلان لاهالي يركا الكرام

اتحاد العين للمياه يعلم اهالي يركا عن انقطاع المياه في البلد القديمة بتاريخ 27.9.20 من الساعة 22:00 ليلا وحتى الساعة 02:00 فجر اليوم التالي من اجل اعمال صيانة. شكرا لتفهمكم.

קרא עוד

اعلان لاهالي ابو سنان الكرام

 اتحاد العين للمياه يعلم اهالي جولس عن انقطاع المياه بتاريخ 28.9.20 في حارة المقبرة المسيحية من الساعة 00:00 منتصف الليل وحتى 02:00 فجرا, من اجل اعمال صيانة. شكرا لتفهمكم يرجى التزود بالمياه مسبقا وشكرا لتفهمكم.

קרא עוד

הודעות וחדשות

מים אדומים

הודעה לציבור תופעת "מים אדומים" באזור הגליל הודעת רשות המים ומשרד הבריאות

קרא עוד.

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

קרא עוד.

בדיקת איכות המים

לפי סעיף 14 ו- 13 לתקנות בריאות העם , צרכן זכאי לבקש ביצוע בדיקת איכות מים בנכסו ע"י התאגיד בתשלום נוסף בהתאם לדין

קרא עוד.

החזקת מלאי מים לשתיה בבית

תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין" ממליץ על החזקת מלאי מים לשתיה בבית - המצב המומלץ החזקת 4 ליטר לנפש כפול שלוש כמספר הנפשות בבית.

קרא עוד.

מוקד תקלות, טלפון לתשלום בכרטיסי אשראי  ולבירורים בנוגע לחשבון
*3177
1800-505-106

מס. טלפון חינם לפניות הציבור:
1-800-800-850

תשלום חשבון מים - הסבר

תושבים יקרים,
במסגרת תהליך שיפור השירותים הניתנים לתושבים נפתחו שתי אפשרויות באתר "אלעין", לתשלום מהיר ונוח עבורכם, אפשרות נוספת הגשת מסמכים למחלקת גביה וצרכנות באמצעות מייל שעודכן חדש באתר "אלעין".
1. לתשלום מהיר ונוח עבורכם:
ניתן לשלם את השוברים באופן מקוון התשלום באמצעות אתר אלעין
בקטגוריית תשלום חשבון מים - "תיק תושב" באמצעות הקישור המצ"ב
https://city4u.co.il/PortalServicesSite/cityPay/880100?SId=17&LAMASID=880100
בכדי לשלם יש לבצע הרשמה: בשדה בחרו "כניסה כמנוי חדש" מגדרים קוד משתמש שהנו ת.ז בעל הנכס של כרטיס המים הגדרת סיסמה משלכם.
ואז ניתן לבצע תשלומים עבור שוברים חדשים ובנוסף להביט/להציץ בהיסטוריית התשלומים ששולמו וטרם שולמו.
* במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו לשלם את החשבון בקטגוריית להלן:
קוד המשלם תמצאו בשובר התשלום תחת הכותרת "מס' חשבון משלם",
את קוד המסלקה תמצאו בתחתית השובר לתשלום תחת הכותרת "מספר מסלקה".
2. הגשת מסמכים:
ניתן להגיש מסמכים עבור מחלקת גביה וצרכנות האמצעות כתובת המייל להלן:
sarhanotgviah@walla.com
לכל נושא או בירור בעניין ההתחברות לאזור האישי באמצעות האתר ניתן להתקשר למספר :04-9568710.

בתיק הלקוח באתר התשלום אפשר לראות אם חשבון שולם כבר או לא

הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

Go to top