הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

A- A A+

logo el ain 01

אין מאמרים בקטגוריה זאת. אם תתי קטגוריות מוצגות בעמוד זה, יתכן והן מכילות מאמרים.

שאלון צרכני מים

تقوم سلطة المياه باستبيان عن جودة الخدمات التي تتلقاها من شركة تزويد المياه باعتبارها المسؤولة عن مراقبة هذه الخدمات.

لذلك يهمنا ان نسمع مدى رضاك عن هذه الخدمات التي تتلقاها من مزود المياه وما يحتاج إلى تحسين.

لمليء الاستبيان اذهب الى الرابط:

https://t.ly/water_consum_ar

הודעה לקהל

קהל נכבד ,  לידיעתכם:

החל מיום שלישי
תאריך 19/03/2024

ועד תאריך 25/03/2024
יום ראשון (כולל),

לא תתקיים קבלת קהל בכל סניפי התאגיד במחלקת צרכנות וגביה עקב המעבר למערכת החדשה

עמכם הסליחה,

הנהלת התאגיד.

 

 

הודעות דחופות

סגירת סניפי התאגיד בתאריכים 31/12/2022 - 01/01/2023

קהל נכבד:   תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין" מודיע בזה : * בתאריך 31/12/2022- סניפי התאגיד יהיו סגורים בשל סגירת שנה. * וגם בתאריך 01/01/2023 כולל בשל חג ראש השנה.                                                             חג שמח לכולם                                                            הנהלת התאגיד

קרא עוד

اعلان لاهالي يركا والجديده المكر الكرام

وفقا لتعليمات وزارة الصحة, اتحاد المياه العين يعلم اهالي يركا والجديدة المكر على وجوب غلي المياه لمدة 5 دقائق على الاقل , قبل الشرب, الطبخ, تحضير الادوية, وفرك الاسنان حتى اشعار اخر. اتحاد العين يعمل جاهدا على ارجاع المياه الى صلاحيتها في الوقت العاجل القريب. مع احترام قسم الطوارئ

קרא עוד

اعلان الى اهالي ابو سنان الكرام

اتحاد العين يعلم اهالي ابو سنان عن انقطاع المياه في منطقة حي الجنود المسرحين وذلك بتاريخ 17.1.24 من الساعه 23:00 مساء وحتى الساعة 06:00 صباح اليوم التالي من اجل اعمال صيانه ,شكرا لتفهمكم

קרא עוד

הודעות וחדשות

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

קרא עוד.

בדיקת איכות המים

לפי סעיף 14 ו- 13 לתקנות בריאות העם , צרכן זכאי לבקש ביצוע בדיקת איכות מים בנכסו ע"י התאגיד בתשלום נוסף בהתאם לדין

קרא עוד.

החזקת מלאי מים לשתיה בבית

תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין" ממליץ על החזקת מלאי מים לשתיה בבית - המצב המומלץ החזקת 4 ליטר לנפש כפול שלוש כמספר הנפשות בבית.

קרא עוד.

מוקד תקלות,
1800-505-106

מס. טלפון חינם לפניות הציבור:
1-800-800-850

תשלום חשבון מים - הסבר

תושבים יקרים,
במסגרת תהליך שיפור השירותים הניתנים לתושבים נפתחו שתי אפשרויות באתר "אלעין", לתשלום מהיר ונוח עבורכם, אפשרות נוספת הגשת מסמכים למחלקת גביה וצרכנות באמצעות מייל שעודכן חדש באתר "אלעין".
1. לתשלום מהיר ונוח עבורכם:
ניתן לשלם את השוברים באופן מקוון התשלום באמצעות אתר אלעין
בקטגוריית תשלום חשבון מים - "תיק תושב" באמצעות הקישור המצ"ב
https://city4u.co.il/PortalServicesSite/cityPay/880100?SId=17&LAMASID=880100
בכדי לשלם יש לבצע הרשמה: בשדה בחרו "כניסה כמנוי חדש" מגדרים קוד משתמש שהנו ת.ז בעל הנכס של כרטיס המים הגדרת סיסמה משלכם.
ואז ניתן לבצע תשלומים עבור שוברים חדשים ובנוסף להביט/להציץ בהיסטוריית התשלומים ששולמו וטרם שולמו.
* במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו לשלם את החשבון בקטגוריית להלן:
קוד המשלם תמצאו בשובר התשלום תחת הכותרת "מס' חשבון משלם",
את קוד המסלקה תמצאו בתחתית השובר לתשלום תחת הכותרת "מספר מסלקה".
2. הגשת מסמכים:
ניתן להגיש מסמכים עבור מחלקת גביה וצרכנות האמצעות כתובת המייל להלן:
sarhanotgviah@walla.com
לכל נושא או בירור בעניין ההתחברות לאזור האישי באמצעות האתר ניתן להתקשר למספר :04-9568710.

בתיק הלקוח באתר התשלום אפשר לראות אם חשבון שולם כבר או לא

הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

Go to top