הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

A- A A+

logo el ain 01

הודעה דחופה

קהל נכבד:

 תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין" מודיע בזה :

* בתאריך 31/12/2022 סניפי התאגיד יהיו סגורים בשל סגירת שנה.

* וגם בתאריך 01/01/2023  סניפי התאגיד יהיו סגוריםבשל חג ראש השנה.

 

                                                     חג שמח לכולם

הנהלת התאגיד

                                                          

הודעות דחופות

סגירת סניפי התאגיד בתאריכים 31/12/2022 - 01/01/2023

קהל נכבד:   תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין" מודיע בזה : * בתאריך 31/12/2022- סניפי התאגיד יהיו סגורים בשל סגירת שנה. * וגם בתאריך 01/01/2023 כולל בשל חג ראש השנה.                                                             חג שמח לכולם                                                            הנהלת התאגיד

קרא עוד

اعلان لاهالي المزرعة ا لكرام

اتحاد العين يعلم اهالي المزرعه عن انقطاع المياه في تاريخ 19.1.23 من الساعة 22:00 مساء حتى 06:00 صباح اليوم التالي من اجل اعمال صيانة لشركة "مكوروت". اتنباه, عند تجديد امدادات المياه قد تكون هناك ظواهر مثل المياه البيضاء او الصفراء او البنية في شبكة المياه المنزلية. في مثل هذه الحاله يجب فتح الصنابير لعدة دقائق حتى الحصول على مياه صافية. شكرا لتفهمكم

קרא עוד

اعلان الى اهالي يركا الكرام

اتحاد العين يعلم اهالي يركا عن انقطاع المياه في حي الجنود المسرحين ( درب ابو سنان) وذلك يوم الثلاثاء 24.1.23 من الساعة 9:00 حتى الساعة 11صباحا من اجل اعمال صيانة شكرا لتفهمكم

קרא עוד

הודעות וחדשות

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

خبر للصحافة - سلطة المياه ووزارة الصحة

קרא עוד.

בדיקת איכות המים

לפי סעיף 14 ו- 13 לתקנות בריאות העם , צרכן זכאי לבקש ביצוע בדיקת איכות מים בנכסו ע"י התאגיד בתשלום נוסף בהתאם לדין

קרא עוד.

החזקת מלאי מים לשתיה בבית

תאגיד המים והביוב האזורי "אלעין" ממליץ על החזקת מלאי מים לשתיה בבית - המצב המומלץ החזקת 4 ליטר לנפש כפול שלוש כמספר הנפשות בבית.

קרא עוד.

מוקד תקלות, טלפון לתשלום בכרטיסי אשראי  ולבירורים בנוגע לחשבון
1800-505-106

מס. טלפון חינם לפניות הציבור:
1-800-800-850

תשלום חשבון מים - הסבר

תושבים יקרים,
במסגרת תהליך שיפור השירותים הניתנים לתושבים נפתחו שתי אפשרויות באתר "אלעין", לתשלום מהיר ונוח עבורכם, אפשרות נוספת הגשת מסמכים למחלקת גביה וצרכנות באמצעות מייל שעודכן חדש באתר "אלעין".
1. לתשלום מהיר ונוח עבורכם:
ניתן לשלם את השוברים באופן מקוון התשלום באמצעות אתר אלעין
בקטגוריית תשלום חשבון מים - "תיק תושב" באמצעות הקישור המצ"ב
https://city4u.co.il/PortalServicesSite/cityPay/880100?SId=17&LAMASID=880100
בכדי לשלם יש לבצע הרשמה: בשדה בחרו "כניסה כמנוי חדש" מגדרים קוד משתמש שהנו ת.ז בעל הנכס של כרטיס המים הגדרת סיסמה משלכם.
ואז ניתן לבצע תשלומים עבור שוברים חדשים ובנוסף להביט/להציץ בהיסטוריית התשלומים ששולמו וטרם שולמו.
* במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו לשלם את החשבון בקטגוריית להלן:
קוד המשלם תמצאו בשובר התשלום תחת הכותרת "מס' חשבון משלם",
את קוד המסלקה תמצאו בתחתית השובר לתשלום תחת הכותרת "מספר מסלקה".
2. הגשת מסמכים:
ניתן להגיש מסמכים עבור מחלקת גביה וצרכנות האמצעות כתובת המייל להלן:
sarhanotgviah@walla.com
לכל נושא או בירור בעניין ההתחברות לאזור האישי באמצעות האתר ניתן להתקשר למספר :04-9568710.

בתיק הלקוח באתר התשלום אפשר לראות אם חשבון שולם כבר או לא

הצהרת נגישות:

לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.

Go to top