הצהרת נגישות:
לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.
מידע לצרכנים |
מידע לספקים |
מידע לחקלאים |
אספקת מים בגין אירוח חיילים וכוחות הביטחון, פגיעה בתשתיות מים |
||
תאגיד המים והביוב האזורי אל-עין בע"מ (להלן :"התאגיד") נרשם ונתאגד בישראל ביום 1 בפברואר 2010 כחברה פרטית ומספר רישומה 514387208. החברה מוחזקת על ידי הרשויות המקומיות החברות בתאגיד: ג'דידה, מכר, כפר יאסיף, אבו סנאן, ג'וליס, ירכא, ינוח, ג'ת ומזרעה. התאגיד עוסק ב:
החברה פועלת מכח רישיון לפעילות חיונית ופעילות נוספת ( להלן: "הרישיון"), שניתן לה ביום 23 בדצמבר 2009 וזאת בהתאם לסעיף 15 לחוק תאגידי המים והביוב התשס"א, 2001. הרישיון הינו בתוקף לתקופה של 25 שנים כאשר לממונה על תאגיד המים והביוב ברשות המים הסמכות לחדש את הרישיון פעם ב- 5 שנים.
אלעין תהווה מודל ואמת מידה להתנהלות מקצועית ואיכותית בתחומי הפעילות עליהם היא מופקדת, במדינת ישראל בכלל, ובמגזר הערבי, בפרט.
אלעין תפעל לתת שירות איכותי וברמה גבוהה לשביעות רצון התושבים.
אלעין תשאף להשלמת תשתיות של מערכות המים והביוב בכפרי התאגיד, תוך שמירה על הבטיחות, איכות הסביבה, ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
אלעין תפעל לאחזקה תקינה של מערכות המים והביוב, תוך הקפדה על כל התקנים ודרישות גופי האסדרה השונים במדינה.
אלעין תשאף לחזק את חוסנה הכלכלי בדרך של התייעלות פעולותיה על מנת להגיע לעצמאות כלכלית שתאפשר לה לשפר ולשדרג עוד את שרותיה לתושבי הכפרים שבתחום פעולתה.
דבר מ.מ. המנכ"ל
תושבי תאגיד אלעין היקרים
תאגיד אלעין, תאגיד המים והביוב האזורי בע"מ, הוקם בשנת 2010 על ידי הרשויות המקומיות: אבו סנאן, ג'וליס, ג'דיידה-מכר, ינוח-ג'ת, ירכא, כפר יאסיף, ומזרעה, על מנת לשרת את תושביהם, לפי חוק תאגידי המים והביוב.
מאז הקמתו פועלים עובדי התאגיד במרץ וללא לאות על מנת להשלים, לחדש ולשפר את תשתיות המים והביוב בכפרים, ואת תהליכי השרות והטיפול בתושבים.
ולראיה, בחמש שנות פעילותו השקיע התאגיד 119.462 מיליוני שקלים בתשתיות המים והביוב השונות, הפסקות וניתוקי המים פסקו לחלוטין, ותושבינו זוכים למים איכותיים ברמות הגבוהות ביותר הנדרשות.
פעילות זו לא היית כלל פשוטה לאור השינויים הרבים שהוכתבו לפועלים במשק המים, ובכללם תאגיד אלעין, על ידי רשות המים ומשרדי הממשלה השונים.
אתר "אלעין" החדש הוקם עבורכם כחלק משיפור מערך שירות הלקוחות שאנחנו שוקדים ליעלו ולשפרו עוד ועוד.
האתר נועד לשרת אתכם, התושבים ולספק לכם את כל השירותים והמידע הנחוץ ביעילות, בזמינות גבוהה ובקלות יחסית.
באתר תמצאו את כל המידע הנחוץ לכם אודות חשבון המים, אפשרויות לקבלת שירות און-ליין, תשלום חשבון המים בצורה מקוונת, אפשרויות מגוונות ליצירת קשר ועוד.
כל זאת לא היה מתאפשר ללא עבודתם המקצועית והמסורה של כל עובדי התאגיד והנהלתו, ובהנהגת הדירקטוריון שכאמור עושים לילות כימים לספק לכם את השרות והעבודה הטובה ביותר לה אתם זכאים. זו בעייני גם ההזדמנות הנכונה להודות להם, בשימכם, תושבי הכפרים, על עבודתם זו.
יחד עם זאת, עוד עבודה רבה לפנינו, ובכל התחומים. אנו מודעים לכך, מתכננים את העתיד, ומקווים, בע"ה, להצליח ולהביא לכם את השלמת התשתיות, תחזוקה נאותה של הקיים ושרות משתפר עוד ועוד.
בכבוד רב,
עו"ד כמיל פרג'
מ.מ. מנכ"ל
מוקד תקלות,
1800-505-106
תושבים יקרים,
במסגרת תהליך שיפור השירותים הניתנים לתושבים נפתחו שתי אפשרויות באתר "אלעין", לתשלום מהיר ונוח עבורכם, אפשרות נוספת הגשת מסמכים למחלקת גביה וצרכנות באמצעות מייל שעודכן חדש באתר "אלעין".
1. לתשלום מהיר ונוח עבורכם:
ניתן לשלם את השוברים באופן מקוון התשלום באמצעות אתר אלעין
בקטגוריית תשלום חשבון מים - "תיק תושב" באמצעות הקישור המצ"ב
https://city4u.co.il/PortalServicesSite/cityPay/880100?SId=17&LAMASID=880100
בכדי לשלם יש לבצע הרשמה: בשדה בחרו "כניסה כמנוי חדש" מגדרים קוד משתמש שהנו ת.ז בעל הנכס של כרטיס המים הגדרת סיסמה משלכם.
ואז ניתן לבצע תשלומים עבור שוברים חדשים ובנוסף להביט/להציץ בהיסטוריית התשלומים ששולמו וטרם שולמו.
* במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו לשלם את החשבון בקטגוריית להלן:
קוד המשלם תמצאו בשובר התשלום תחת הכותרת "מס' חשבון משלם",
את קוד המסלקה תמצאו בתחתית השובר לתשלום תחת הכותרת "מספר מסלקה".
2. הגשת מסמכים:
ניתן להגיש מסמכים עבור מחלקת גביה וצרכנות האמצעות כתובת המייל להלן:
sarhanotgviah@walla.com
לכל נושא או בירור בעניין ההתחברות לאזור האישי באמצעות האתר ניתן להתקשר למספר :04-9568710.
בתיק הלקוח באתר התשלום אפשר לראות אם חשבון שולם כבר או לא
הצהרת נגישות:
לכלל ציבור הצרכנים/מבקרים בעלי מוגבלויות,
משרדי התאגיד ואתר התאגיד מונגשים בהתאם להוראות החוק.
כמוכן, לבקשת צרכן הסובל ממוגבלויות ניתן, ובתיאום מראש,
לבקש מהתאגיד להעמיד לרשותו אחד מעובדיו למתן עזרה במילוי טפסים, תרגום , כתיבה וכו'.